|
Ervaring
Vanaf Apr. 2013
Start van Administration 4 You.
Als administratieve dienstverlener help ik u met uw administratie van 1 tot 10 uur per week. Onze diensten zijn uitvoerbaar via ons thuiskantoor of bij u op kantoor, in de omgeving van Hasselt.
Dec. 2012 – Maa. 2013
Bezinning over het verdere verloop van mijn professionele carrière.
Jan. 2010 – Nov. 2012
Algemeen bediende bij Eunasco bvba
Als algemeen bediende zorgde ik voor uitgaande facturatie, orderopvolging bij leveranciers en geplaatste orders van de klanten, klaarzetten van de uitgaande orders, organiseren van transporten en instaan voor de werking van het magazijn (incl. stockopname).
Reden van vertrek: slechte economische situatie
Jul. 2007 – Jan. 2009
Financieel bediende en HRM bij i-City vzw
Ik was verantwoordelijk voor personeelsadministratie, boekhouding en diverse financiële activiteiten.
Personeelsadministratie: ik had contacten met diverse interimkantoren, zorgde voor de opmaak van de contracten van de diverse consultants en stond in voor de payroll (in samenwerking met het sociaal secretariaat).
Boekhouding: ik deed de verwerking van de inkomende facturatie, bankverrichtingen en diverse verrichtingen en stond in voor het opstellen van de uitgaande facturatie.
Financiële activiteiten: debiteuren- en crediteurenbeheer en opmaak van de cashplanning i.s.m. externe boekhouder.
Reden van vertrek: vereffening van het bedrijf
Aug. 2001 – Jul. 2007
Commercieel bediende - Administratief bediende bij Di Legno Interiors nv
Als commercieel bediende deed ik vooral de verwerking van de inkomende orders van de Duitstalige landen. Hiervoor dienden ook de levernota’s opgemaakt te worden.
Als administratief bediende deed ik de personeelsadministratie, boekhouding, financiële activiteiten en stockbeheer.
Personeelsadministratie: ik onderhield de contacten met de diverse interimkantoren en deed de maandelijkse verwerking van de payroll (in samenwerking met het sociaal secretariaat).
Boekhouding: boeken van inkomende facturen, bankverrichtingen en opstellen van uitgaande facturen.
Financiële activiteiten: debiteuren- en crediteurenbeheer, aanvragen van kredietverzekeringen.
Stockbeheer: verwerking van de dagelijkse productie.
Reden van vertrek: herverdeling van het takenpakket
Apr. 1999 – Aug. 2001
Office Manager bij Minds nv
Ik stond in voor de algemene administratieve taken zoals het bijhouden van de agenda van de CEO, contacten onderhouden met de aandeelhouders, leveranciers en (potentiële) klanten, personeelsadministratie.
Reden van vertrek: faillissement van het bedrijf
Jan. 1998 – Apr. 1999
Assistente Marketing Manager bij Philips Optical Storage
Ik stond in voor het organiseren van diverse interne en externe vergaderingen, bijhouden van de agenda van de Marketing Manager en de leden van het marketing team, contacten onderhouden met de diverse sales offices wereldwijd en de diverse klanten.
Reden van vertrek: nieuwe uitdaging
Sep. 1994 - Jan. 1998
Logistiek bediende, Trainer & Customer Support Manager, Assistente F&A Manager Bij Philips Interactive Media Centre nv
Als Assistente F&A Manager deed ik het voorbereidend werk voor de hoofdboekhouder, uitgaande facturatie a.d.h.v. de gegevens uit projectbeheer, orderbeheer (opvolging van bestellingen), …
Als Trainer & Customer Support Manager stond ik in de organisatie van diverse cursussen van de software die door PIMC verdeeld werd van contractklanten. Voor deze cursussen dienden ook de nodige contacten onderhouden worden met de diverse hotels in de buurt…
Als logistiek bediende stond ik in voor de contacten met de leveranciers en klanten, leveringen aan de klanten en facturatie.
Reden van vertrek : nieuwe uitdaging
Opleiding
Regelmatig worden er cursussen gevolgd bij verschillende opleidingsinstellingen (o.a. Software Efficiency, Cevora, VDAB)
• Boekhouding
• Office pakketten (Word, Excel, Powerpoint)
• Lotus Organiser
1991 – 1994 : Provinciaal Instituut Hoger Onderwijs, Hasselt
Bachelor Secretariaatsmanagement – Moderne Talen
Talen
Nederlands: moedertaal
Engels: goede kennis, zowel gesproken als geschreven
Frans: matige kennis, zowel gesproken als geschreven
Software
Zeer goede kennis van
• Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
• Mail (CC-mail, Outlook, Outlook Express)
• Boekhoudpakketten (Ciel, Briljant)
• Databasepakketten (File Maker)
|
|